April 7, 2014

Oh yes!

Στην Φωτεινή αρέσουν πολύ οι τούρτες!Όχι να τις τρώει απλά να τις κοιτάει.Και αν έχουν και κεράκια επάνω η καλύτερη της!Τα τελευταία χρόνια λοιπόν όλοι στο οικογενειακό μας περιβάλλον γιορτάζουμε τα γενέθλια μας με τούρτες και κεράκια.Όχι γιατί το θέλουμε,αλλά γιατί το θέλει η Φωτεινή.

Έτσι λοιπόν στα γενέθλια του αδερφού μου η Φωτεινή είχε και πάλι την τιμητική της!Έσβησε τα κεράκια,την χειροκροτήσαμε και μετά την δοκίμασε και λίγο!


Και του χρόνου παιδάκι μου γλυκό!

6 comments:

  1. Κι εμένα μου αρέσουν οι τούρτες, και κυρίως να τις τρωω!!! Καταλαβαίνω απόλυτα τη Φωτεινούλα!!!
    Υπέροχη σελίδα, η φωτογραφία ειναι εκπληκτική, το ίδιο και η σύνθεση! Άψογο το μπανεράκι!!!! Μου αρεσει που διατηρείς το στυλ σου και δεν παρασύρεσαι από την τρέλα της εποχής με τα χρώματα... Μπραβο, αυθεντική παντα!

    ReplyDelete
  2. Υπέροχη σύνθεση και ακόμα πιο όμορφη η ιστορία που κρύβεται πίσω απο αυτήν . Αν συνεχίζω να φτιάχνω συνθέσεις είναι για ακριβώς αυτό τον λόγο.....τις ιστορίες που λένε όταν τις κοιτάς και εσύ Μαράκι μου το κάνεις τόσο μα τόσο όμορφα τυχερή η φωτεινούλα που θα τις κοιτάζει μετά απο χρόνια και θα της ξυπνάνε όμορφες μνήμες <3 υγ Ειλικρινά δεν νομίζω να υπάρχει παιδί που να μην λατρεύει να σβήνει κεράκια βλέπεις στην ηλικία τους ακόμα ένα κεράκι πάνω στην τούρτα είναι περισσότερο φως ....και όχι ακόμα ένας χρόνος στην πλάτη όπως είναι για εμάς χαχα Πολλά φιλιά και στις δύο σας!

    ReplyDelete
  3. Tέλεια Μαράκι!!!!Και πιο παιδακι δεν λατρεύει τις τουρτες και τα κεράκια!!!Οπότε τυχερή η Φωτεινούλα που τα σβήνει για όλους σας!!!!!Τέλειο το μπανεράκι και όπως είπε και η Μελένια το στυλ σου δεν επηρεάζετε από τις τάσεις της εποχής...!!!!!Να χαίρεσαι τον αδερφούλι!!!!!Φιλιά πολλά!!!!

    ReplyDelete
  4. Μαρία όταν μεγαλώσω θελω να σκραπαρω σαν εσενα! Η κορουλα σου ειναι πανεμορφη! Για τη σελίδα τι να πω? Λατρεψα το banner! Η δουλεια σου ειναι παντα εξαιρετική!!!

    ReplyDelete
  5. ΦΟΒΕΡΗ!!!!!!!!! Το μπανεράκι και οι φωτογραφίες απίστευτες! Μπράβο βρε Μαρία, μπράβο!!!

    ReplyDelete
  6. Αυτήν κάπου την έχω δεί, μάλλον στο πίντερεστ!! αλλά την λατρεύω, ίσως η αγαπημένη μου όλων των δικών σου!!...και πάλι θα γράψω οτι λατρεύω το πως χρησιμοποιείς τόσα χρώματα χωρίς ένα λάθος!!...θα με μάθεις εαν έρθω σπίτι σου?χιιχ!

    ReplyDelete