October 4, 2013

Scrapbookers in Greece October!


Πραγματικά δεν μπορώ να το πιστέψω ότι ήρθε κιόλας ο Οκτώβριος.Καλό μας μήνα λοιπόν και όπως πάντα ο μήνας ξεκινάει με την καινούρια πρόκληση των Scrapbookers in Greece.

Η πρόκληση για αυτόν τον μήνα είναι να χρησιμοποιήσουμε κάτι μεταλλικό.Δεν μπορώ να πω ότι έχω και πολλά μεταλλικά στολιδάκια.Για την ακρίβεια θα έλεγα σχεδόν κανένα.Με μοναδική εξαίρεση τους αγαπημένους μου συνδετήρες.Και ένα από αυτούς χρησιμοποίησα για αυτήν την πρόκληση.

Και να τι έφτιαξα:


Στην φωτογραφία η Φωτεινή ασχολείται με την καινούρια της εμμονή,το καθάρισμα της αυλής της γιαγιάς μου.Ναι ναι κάθε φορά που πάμε καθαρίζει.

Βγάλτε λοιπόν ότι μεταλλικό έχετε και ξεκινήστε!

Πριν όμως περάστε και από το blog του SIG να πάρετε ιδέες και από τα υπόλοιπα κορίτσια της σχεδιαστικής ομάδας!

Καλό μας μήνα!



3 comments:

  1. Τι όμορφη φώτο και τι όμορφη σύνθεση! Μου έλειψες φιλενάδα!

    ReplyDelete
  2. Δεν έχω λόγια. Η Φωτεινή μία ΚΟΥΚΛΑ, η σύνθεση καταπληκτική, τα χρώματα πανέμορφα... Για άλλη μια φορά έχεις δημιουργήσει!

    ReplyDelete
  3. Άλλη μία τέλεια μοντελίστικη πόζα!!! πολύ γλυκειά σύνθεση!!!

    ReplyDelete