February 3, 2015

I'm back!


Και μετά από 4 μήνες απουσίας είπα επιτέλους να ξεσκονίσω το blogάκι μου!Δικαιολογία δεν έχω απλά χάθηκα μέσα στην καθημερινότητα.Και πάνω που πίστευα ότι με την Φωτεινή στο σχολείο θα έχω περισσότερο χρόνο για τα χαρτάκια μου.Χα!Γελάστηκα..

Παρόλα αυτά που και που κόβω κανένα χαρτάκι και έτσι είπα να σας τα δείξω μερικά για να αναπληρώσω τον χαμένο χρόνο.

Κάποια είναι παλιά κάποια καινούρια,όπως και να έχει ελπίζω να σας αρέσουν!













Μέχρι την επόμενη φορά...

3 comments:

  1. Μας έλειψες απίστευτα!Δεν μπορώ να σου περιγράψω την χαρά μου όταν είδα τόσες συνθέσεις μαζεμένες..τι γλυκό γατάκι ειναι αυτο?????????

    ReplyDelete
  2. Τέλειες όλες Μαράκι!!!Νέες δουλειές ανοίγει Μαράκι το σχολείο!!!!Όλο τρέξιμο!!!Πάντως δημιουργείς άσχετα αν ποστάρεις και αυτό είναι σούπερ!!!Φιλιά πολλά!!!!!

    ReplyDelete
  3. πω πω!πως μεγαλωσε η μικρη σου!!!κοριτσι ολοκληρο!!τελειες οι συνθεσεις οπως παντα!!!πηραμε μαζεμενη γευση απο τα αριστουργηματα σου!!

    ReplyDelete