September 1, 2013

Scrapbookers in Greece September!


Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να πω??Θα πω γιατί λατρεύω το φθινόπωρο!
Πρώτη του μήνα σήμερα και ανέβηκε η καινούρια πρόκληση των Scrapbookers in Greece η οποία είναι anything goes αρκεί να έχει journaling!Λατρεύω τις ελεύθερες προκλήσεις και η συγκεκριμένη ειδικά ήταν μια καλή ευκαιρία να σας δείξω αυτό που μονοπωλεί τον χρόνο μου τους τελευταίους μήνες.

Σαν μαμά scrapbooker έχω χιλιάδες φωτογραφίες της μικρής μου,γεγονός το οποίο πάντα με απασχολούσε,γιατί τις φωτογραφίες αυτές δεν ήξερα τι να τις κάνω.Να τις κολλήσω σε ένα παραδοσιακό άλμπουμ δεν μου πήγαινε η καρδιά,να χρησιμοποιήσω σε mini album θα έπρεπε να κάνω δεκάδες,οπότε η εύκολη λύση ήταν το project life.Και ναι κατάφερα και έκανα άλμπουμ από την πρώτη μέρα της ζωής της.Είμαι πολύ υπερήφανη για το κατόρθωμα μου!



Η αλήθεια είναι ότι είναι περισσότερο project Φωτεινή παρά project life,αλλά μου αρέσει που έχω καταγράψει μικρές καθημερινές πτυχές της ζωής της.Αυτό το spread είναι για την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου.Μέχρι στιγμής τα spreads μου είναι μηνιαία,του χρόνου όμως σκέφτομαι να ακολουθήσω την πεπατημένη και να τα κάνω εβδομαδιαία.






Ελπίζω να σας άρεσε!

Περάστε όμως και από την σελίδα μας για να δείτε και τα καινούρια μέλη της ομάδας μας καθώς και τις υπέροχες δημιουργίες τους!

Μέχρι την επόμενη φορά...

(love this life card by Jennifer Pebbles here)

6 comments:

  1. Μαρία μου είναι φανταστικο! Κι εγω θέλω να ξεκινήσω για τα αγόρια κυρίως οπότε ν το πάρω απόφαση θα πάρω έμπνευση απο σένα! Ότι κανεις είναι εκπληκτικό! Και η μικρη κούκλα! Και ροκού βεβαίως βεβαίως! (μήπως να την έχουμε στα υπόψη; χιχιχι)

    ReplyDelete
  2. Εχω μείνει αφωνη! Είμαι τοσο χαρουμενη που το ξεκινησες Μαρακι γιατι σου παει τοοοοοσο πολύ! Και το εφερες και στα μετρα σου (project Φωτεινη - χαχαχα) ! ♥♥♥
    Καθησα και τα εξετασα με προσοχή ενα ενα και εχω να πω οτι είμαι πολύ περηφανη για τη σκραπο-φίλη μου! :*

    ReplyDelete
  3. Υπέροχο Μαράκι μου!!Θαυμάζω την υπομονή σου!!!Δεν θα τα κατάφερνα οπότε δεν το σκέφτομαι!!!Μαρέσει αυτό που βλέπω και τα υπέροχα χρώματα!!Και βέβαια η Φωτεινούλα το γλυκό κοριτσάκι που προφέρει τόσο αστεία τους καταχαράκτες(καταρράχτες)χιχιχι!!!!!Φιλιά πολλά και στις δυο σας!!!

    ReplyDelete
  4. Αααααα... Τι ωραίο!!!! Και πρακτικό πολύ όπως τα λες!!! Πόσο έχει μεγαλώσει η Φωτεινούλα!!! Κοπελάρα έγινε!!! Φτου φτου φτου!!!

    ReplyDelete
  5. Μαρακι μου διαβασα πως κανεις project life κ ετρεξα να βρω το μπλογκ σου γιατι πια μη διατηρώντας το δικο μου δεν εχω ευκολα updates..και εκανα καλα γιατι ειναι υπεροχη η δουλεια που εκανες, τοσο ωραίο το στυλ σου κ τοσο ωραία τα χρώματα. .φιλοδοξω να ξεκινησω μηνιαιο κ εγω , χαλαρά , μολις αγοράσω τον printer μου..συνεχιζεις; προς το παρον χρησιμοποιω τις καρτες σαν σημειωσεις προς τις δασκαλες :) σε φιλω κ δεν σε ξεχνω :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαράκι μου γλυκό!!Συνεχίζω ακάθεκτη!Το ξεκίνησα από την ημέρα που γεννήθηκε η Φωτεινή και πραγματικά το απολαμβάνω!Είναι φοβερό κειμήλιο και η μικρή ξεφυλλίζει συνέχεια τα άλμπουμ.Να το ξεκινήσεις και ότι χρειαστείς μου λες!Σε ου στέλνω πολλά πολλά φιλάκια!!

      Delete