April 2, 2013

My little rock & roll queen!

Καλό μήνα!!

Ιδέα μου είναι η αυτή η χρονιά τρέχει?Μου φαίνεται σαν χθες ότι ήταν Πρωτοχρονιά!

Καινούριος μήνας,καινούρια πρόκληση για το Scrapbookers in Greece!
Και η Κατερίνα όπως πάντα είχε μια πολύ ωραία ιδέα!Η σύνθεση μας να έχει θέμα την μουσική!Να διαλέξουμε έναν τίτλο από τραγούδι, να κάνουμε σύνθεση το αγαπημένο μας τραγούδι και πάει λέγοντας.Φοβερή πρόκληση δεν συμφωνείτε?

Οδηγός για την δική μου σύνθεση είναι η εμμονή της μικρής μου με την rock μουσική και με τα μπλουζάκια με rock συγκροτήματα.Μέχρις στιγμής στην συλλογή της έχει Ramones, Led Zeppelin, και φυσικά Rolling Stones!Και κάθε φορά που την βλέπω να τα φοράει ένα τραγούδι μου έρχεται στο μυαλό, των Subways το rock & roll queen!




Χρησιμοποίησα χαρτιά και διακοσμητικά από τα kits του Studio Calico.
Για τον τίτλο χρησιμοποίησα το αγαπημένο μου cameo.

Λοιπόν τι λέτε θα παίξετε μαζί μας?Είμαι σίγουρη ότι μόλις δείτε τι έχουν δημιουργήσει τα κορίτσια θα πιάσετε τα χαρτιά και τα ψαλίδια σας!

Μέχρι την επόμενη φορά..

10 comments:

  1. fabulous fabulous fabulous....firstly for the fabulous layout and secondly on your daughters excellent taste!!....I couldnt agree more with her especially as i am a huge Ramones fan and anything hard rock especially from the 70's....I am beyond impressed with your daughters taste obviously some serious influence from her parents hahahaha....
    love the challenge hope to find time to play along!!
    hugz
    irini

    ReplyDelete
  2. υπεροχη προκληση και μαι καταπληκτικη ερμηνεια!!ειναι φανταστικη σελιδα!!

    ReplyDelete
  3. Μαρία είναι εξαιρετική σελίδα! Δεν έχω λόγια!
    Αχ ας με μάθει κάποια σας να κάνω κι εγω splashes! Χιχιχιιχ

    ReplyDelete
  4. Πωπωπω ομορφιά!!! Η αλήθεια είναι ότι και εμείς έχουμε φωτό με μπλουζάκι Rolling Stones αλλά την έχουμε ήδη σκραπάρει!!! χαχαχα Ανυπομονώ να παίξω μαζί σας!!!

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα Μαράκι μου!!!!η σύνθεσή σου πάρα πολύ όμορφη!!!!η κορούλα σου μια ομορφιά!!!!εγώ έκανα μια μικρή αποχή γιατί γέμισα σελίδες,χαρτιά και που να τα φυλάξω θέμα χώρου βλέπεις....η πρόκληση αυτή όμως με έχει ιντριγκάρει και μάλλον κάτι θα φτιάξω....φιλιά καλό μήνα!!!!!

    ReplyDelete
  6. perfect Μαρία μου!!!!η κόρη σου.....απίστευτη!!!να τη χαίρεσαι!!!φιλιά1!!

    ReplyDelete
  7. Α ρε κορίτσι μου,τι τέλεια σελιδα!Και οι φωτογραφίες με το ροκάκι,ο τίτλος,τα στολιδάκια!¨ολα τα ίδια λέω.Όνειρο σου λέω.

    ReplyDelete
  8. Τι να πω τώρα και γω... Τίτλος σούπερ, ράψιμο, στήσιμο τέλειο, η μικρή στη φωτο είναι άπαιχτη!!!! Αγαπώ!!!!

    ReplyDelete
  9. Να το χαίρεσαι το γλυκό σου κορίτσι, που ομορφαίνει κάθε σου δημιουργία!!! Ωραία είναι να χεις κάποιον να σ' εμπνέει...και να χει και μουσικό αυτί!!!!!!!!!!!! Το μπλουζάκι Ramones, όπως φαίνεται υπάρχει σε κάθε ντουλάπα.

    ReplyDelete
  10. Βρε συ Μαράκι, επαναλαμβάνομαι, αλλά δεν ξέρω τι να πω. Έχεις το τέλειο μοντέλο με τον τέλειο τύπο για το τέλειο layout! Πεθαίνω μιλάμε!!!!

    ReplyDelete